"Egy lány aki fiúnak képzeli magát,egy rajzfilm figurát istenít de közben úgy szeret egy fiút aki megrágta-kiköpte-majd megtaposta. hogy az életét odaadná érte."

2011. augusztus 4., csütörtök

The World is fallin' apart,but you still Beautiful.


Yeeey~ a megérzésem igaz volt. Mint kiderült ma is megutált valaki,valami tök random ok miatt. :D Hogy miért nem vagyok meglepődve? Mert egyre többször hallom ismerősöktől, h emberek akikkel sose beszéltem, utálnak._. Meg tegnap volt egy ilyen megérzésem. Najó..
Hát.. mostanság picit jobban vagyok, nem szorul be annyit a levegőm^^". Ez remélem egy jó jel:D. Vasárnap nagyon szarul voltam mondjuk,ilyen komoly depresszív kitörés:/. Azóta megint jobb a helyzet.Soksoksok szép zenét hallgatok.. amit szépen lassan kiteszek ide is.Holnap megyek a KHR-esekkel 'táborba' amit Taicho szervez. Hát.. meglátjuk xD Ciellel együtt sátrazunk, szal garantált hogy mi el leszünk.
Olyan rossz, hogy mindig a legrosszabb emberekbe kell beleszeretnem. xD [Tudom ezzel mindenki így van.] de áááá. xD ORDÍTANI AKAROK! :C Hülye szívem xD:@ 



Mikor meghallgattam.. sírni akartam. xD



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése